torsdag 25 februari 2010

Hoppsan!

Dagarna springer iväg och snart är det en ny helg i sikte. Halva dagen tillbringades i går på Navet. Jag älskar att vara där. Finns så mycket roligt att hitta på och man får sån inspiration.


Snön ligger kvar som ett vitt täcke som hindrar våren att hitta hem. I morse möttes jag av en arg son. Han hittade inte sitt A-Lags kontrakt med Kinna.... Och han hade lagt det i väskan! Efter att ha kört sonen till jobbet besökte jag hans friggebod och vad hittade jag där.. ;)

Efter att ha kört Gabriella till Ängskolan..hittade jag en mobil i bilen. Som tillhörde samma son som några timmar tidigare inte hittat sitt A-lagskontrakt...


Åsa, jag och Mia och förhoppningsvis Camilla ska besöka Åhaga och lyssna på ljuvliga underbara komiska Mia Skäringer. Hihih..Hon är kvinnan i mitt liv!!! Gud, va hon är rolig! " Dyngkåt och hur helig som helst" heter föreställningen! Detta ser jag fram emot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar