lördag 27 februari 2010

The next season is here!

Igår när jag precis hade intagit sängläge hördes ett dovt ljud utifrån..Snön på taket förvandlades till en arg lavin som begravde hela trädgården i dess massor. Altandörren går inte att öppna och dessa mängder alltså! Men man ser för varje dag att det tar på den. Anar att det bara är 2 vinterdagar kvar ;) I alla fall 2 dagar kvar på årstiden vinter!

Kinna var fullt av folk som ville göra fynd när det är ballonglördag. Lovisa smällde en ballong inne på JC som gav 5% rabatt på en Peaktröja som Agnes önskat sig i födelsedagspresent. Alltid något!

Nu sitter jag här i köket och känner mig lite deprimerad... allt som måste göras innan kvällens gäster kommer. Potatisen har jag nästan skalat färdigt men resten.. Huset behöver städas och jag vill prova min crosstrainer jag köpte i början på veckan. Den står ju bara och samlar damm som det är nu!

Ska nog lyssna på lite Lundell innan jag fortsätter.


"Har du en famn för mig, har du en famn för mig, var du än befinner dig. Det regnade idag och jag tackar dig för det"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar