fredag 19 februari 2010

snöiga fredag

Idag har Niklas gjort sin stadskörning. Jag masade mig upp tidigt som attan och kom ut till en helt igenfrysen bil.. Jag var inte så road över att den körningen skulle göras just idag då väglaget var det allra sämsta. Dessutom regnade det lite och en temperatur runt noll. Klockan visade 6.45 när jag släppte av honom vid körskolan.


Sedan hem och kunde inte somna om. Istället stack jag bort till jobbet för att göra lite utskrifter inför måndagens sittning med tjänsteplaneringen HT 2010.


Sitter och funderar över om jag ska åka ner en sväng till Ullared. Niklas ska ändå till banken i Överlida och fixa med bankdosa och dyl. Skulle behöva lite av varje och Kjell måste köpa en trimmer (!) till sitt hår. Jag tog nämligen hans när jag skulle frisera katterna härromsistens... Perserkatter har den värsta av alla katter enlige mig. Taller i massor om man inte kammar varje dag och det är inte min starka sida.


Signe har bestämt Tacogratäng i kväll.. så himla gott! Undra hur många vi blir hemma.. Gabriella ska till Älekulla, till lille prinsen. Niklas ska spela innebandy och Kristofer vet jag inte.Med andra ord verkar kvällen bli lugn :)
Ps..skrev ut biljetter idag... ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar