måndag 15 februari 2010

Tyst och lugnt!

Sitter fortfarande och snörvlar i mn ensamhet. Visserligen kom Niklas hem efter en dag på Kasthall men det tre småtjejerna är inte hemma. Lovisa följde med Ida på något skytte och Agnes och Signe åkte till Elin. De skulle gå och se Prinsessan och grodan på bio.
Det innebär att jag fastnade vid datorn. Spelat ett menigslöst spel på facebook som man blir totalt beroende av direkt!

Gabbe har hela rummet fullt med tjejer. Godis, glass och micron full av popcorn :)
Melissa Horn förgyller min tillvaro med sin fantstiska röst. Minns tillbaka till december när jag och Åsa var på Lorensbergsteatern och lyssnade på henne. Vilka platser vi hade!! Händer nog aldrig igen! Åsa är en fena på att beställa bra biljetter. Synd bara att jag inte kunde följa med henne på Pink den 24 juli. Tyvärr visade det sig sen att jag var hemma och åker inte till Cypern innan den 27:de :( Fast det kanske finns biljetter kvar, vad vet jag. Jo, jag vet att jag ska till Winnerbäck i Göteborg den 16 juli. Mycket bra musik att se fram emot. den 13 juni är det Kiss i Malmö och då blir det en minisemester...

Nä, nu borde jag logga ut och bara vila en stund innan alla är hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar