fredag 26 mars 2010

Full fart en fredagseftermiddag!


Så där ja. Nu är ölprovarna Kjell, Johan, Jörgen, John och Jörgen på plats på Skrädderiet för att prova nya sorter! Jag har blivit alldeles ensam i huset. Det är inte ofta minsann. Lovisa är på mellanstadiedisco, Gabriella, Agnes och Signe sitter barnvakt åt grabbarna Elzer JR. Niklas tränar fotboll och Kristofer är någonstans med Karlsson. Och här sitter jag!

Alldeles strax ska jag ta med mig lite vin och gå över till Åsa. Vi ska dricka lite och tjöta. Idag har vi haft jätteskönt väder men iof beror det på vad man jämför med. Thailand har varmare, Cypern har varmare men Åre har inte det så gott som vi! '

idag har jag varit och handlat lite uteblommor och imorgon ska jag plantera dem. Hann inte och orka inte när jag flängt runt i Kinna och Skene halva middagen. Lovisa skulle ha nya skor och Agnes skulle ut och fika med Inga-Lena på Skrädderiet. Agnes ville ge henne ngt för att hon är en sån himla bra lärare. Det blev lite uteblommor och en liten lärarbok!

Opps! Vad klockan går. Dags för mig och Lindeman att ta på sig jackan och gå bort till Åsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar