lördag 20 mars 2010

Letar efter paraply :)




Lördag morgon, ett underbart vårregn underhåller mig idag. Tänk att man verkligen kan längta efter regn! Det tar mer och mer på snön och snart kanske jag kan se min gräsmatta.

Vaknade tidigt som vanligt när man är ledig men det kan innebära att jag får något gjort idag också!

Var en sväng nere på Gekås men fynda inget. Möjligtvis ett par lurar till datorn så jag och Natalie kan prata på Skypen. Blev mest schampo och lite annat nödvändigt. Som alltid står jag i kassan och plockar bort grejer som jag tycker är onödiga..så även i dag!


Dagens bästa var i alla fall den nya blomsteraffären utanför Willys. Den var ljuvlig och hoppas att den kan konkurrera med Salvia som är alldeles för själv om blomstermonopolet i Kinna/Skene.


Idag har jag bestämt att jag måste träna på min kompis Mr Cross! Kände mig deppig igår och ibland hjälper det med lite fysisk träning.


Dags att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar