onsdag 17 mars 2010

Omega 3

Äntligen har man satt ner häcken på stolen och kan läsa Markbladet. Den senaste timmen har gått åt till att steka pannkakor till hela kompaniet och det är inte lite det ;)
Är totalt slut. Det måste vara vårtrötthet! Varje dag på jobbet planerar jag massor jag ska få gjort när jag kommer hem men när jag väl är hemma orkar jag ingenting. Läxläsning och mat är det som gäller. Kjell jobbar sista skift och det är uttråkigt. Mycket mer jobb den veckan.

Läste att Henke har anlänt till Cypern och det låter ju mysigt. Många allsvenska lag har varit därnere bl a IFK Göteborg, Mjällby och Brommapojkarna. Det är skoj att allsvenskan äntligen har börjat och Elfsborg spelade 0-0 senast mot Gefle. Skoj var också att Johan Larsson, 19 år, från Kinna blev matchens lirare. Hoppas att det fortsätter så!

Lille Omega växer och växer. Hans ögon ser ut att öppna sig vilken dag som helst. Han är gudasöter!

Det får bli allt för idag...sova sova sova sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar