fredag 26 mars 2010

Vårkänslor

Våren är här! Äntligen!! Igår var det en underbar dag men dessvärre var jag på utbildning med Lärarförbundets styrelse, Visserligen var det väldigt intressant men det hade varit skönt med en fika ute på altanen. Man blir verkligen förälskad. Fåglarna kvittrar och alla människor ser sådär lyckliga ut! Det var så länge sen sist känns det som. Den allra bästa tiden.

Ikväll ska mannen i huset på ölprovning på Skrädderiet och jag hoppas på att det blir lite vin här hemma med Let´s dance och Solsidan. Jag är sugen på att hitta på något men nästa vecka är det ju påsk och då lär det väl hållas igång hela helgen!

Skönt att sluta tidigt idag och efter jobbet ska jag bege mig till den nya blomsteraffären för att inhandla en kruka som jag såg härromdagen när jag var där! Viss fördröjning räder när jag ska köpa någonting :)

Have a nice day! ")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar