lördag 17 april 2010

Nerbäddad i säng

Ligger som ett vrak i sängen med en kort paus för lite dator. Knappt att jag orkar det. Attans förkylning till att komma perfekt. NOT.
Kjell jobbar och det är ganska tyst i huset. Niklas ska hjälpa Marcus och Stina att flytta till sin nya fina lägenhet. Gissat på att småtjejerna tar hand om smågrabbarna under tiden.
Längtar efter Natalie mer än vanligt och jag tänker på allt skoj vi ska ha när hon kommer hem även om det är för en kort period!
I morgon har jag tänkt att vara frisk för då är det derby mellan Elfsborg och IFK Göteborg! Självklart en av vårens höjdare.. och givetvis vinner Elfsborg med 2-1!

Tycker synd om min goda vän Mia som skulle flygit till London i torsdags men som pga vulkanutbrottet på Island inte kom iväg.. Det finns andra orsaker som skulle kännas OK som anledning till att inte komma iväg men en vulkan????? Allt är tydligen möjligt. Hoppas att hon kommer iväg en annan helg istället.
London är verkligen en favvostad där allt finns. Vi tog med oss våre tre små tjejer dit för snart tre år sen och de pratar fortfarande om den resan! Jag var lite orolig innan vi åkte över hur denna storstad skulle passa för en barnfamilj. Men det var inga problem. Det gäller att ha bra skor och när benen värker hoppar man på en av miljarder bussar och bara sitter där och njuter!

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen igen och hoppas att någon av barnen vill passa upp mig med alvedon och vatten som känns som dagens föda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar