onsdag 7 april 2010

Nöjd med livet..


Sitter i köket och det är alldeles tyst. Finns inte många såna ögonblick i mitt liv kan jag säga! Drar fortfarande på munnen efter gårdagens Mia Skäringer.. Herre Gud, vad vi skrattade!! Lite kul för hon tog upp en del ämnen som blev helt klockrena för oss i Sotarföreningens interna idiotbank av komiska händelser. Plus att jag och Mia diskuterade en sak som hon tog upp på direkten och då hade jag och Mia pratat om detta ca 20 minuter innan hon började!!

Vi började på Oliven med kycklingar och laxar och borttappat toapapper för att sedan infinna oss på Åhaga vid sju-tiden. Hon är kvinnan i mitt liv!!! Hahahah hon var som sagt så jäkla suverän att man aldrig ville att det skulle ta slut!

Försökte delge mannen i mitt liv om hennes komiska saker men han förstod ingenting mellan snarkningar och nattamat! Han var mer intresserad av att inte bygga för många altaner ;)

Nu ska jag bort till jobbet en sväng och möblera om ett litet klassrum som vi ska börja att använda jag och Else-Marie! Hon är en mycket bra kollega och jag hoppas att hon kommer förbi en stund hon också.

Njut av vårregnet, vi är snart inne i sista vårmånaden ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar