lördag 3 april 2010

Underbara påskafton..



Strålande sol och jag har dragit med mig Kjell och Agnes ut runt spåret. Premiär faktiskt och så underbart. Alltså vara ute i skogen är bland de bättre saker man göra. Fåglarna kvittrade och skogen riktigt strålade. Tyvärr har någon avverkat på ett par ställen och det ser rätt tråkigt ut. Det finns en stor sten utmed spåret och jag och barnen har ofta suttit där och haft en vattenpaus, den känner man inte igen. de har verkligen förstört den idyllen. Men då får man njuta av det som är kvar då :)


Just nu sitter jag med färg i huvudet och benen ska rakas (!) och ögonbryn noppas. Extreme home makover ;)


Jag ska snart åka ner till Kinna och handla lite, sen bär det hem och fixa med lite mat som skall tas med till Jessie. Vi brukar ju alltid åka till Lalandia över påsk så vi har inte införskaffat några riktiga rutiner!! Men Jessie ska ha påskafton och Helen och Jari kommer också dit. Det ska bli rikigt skoj! Lennart firar väl påsk med sin nya "familj" och stolen står tom om inte Jessica har lurat dit Jonas. Men tveksamt är det i alla fall!!


Kan undra hur mitt nya träningspass ser ut. Niklas lovade igår att han skulle sätta ihop ngt åt mig!


Vad ska jag köpa med mig till Jessie tro? Det får nog bli ett besök på Blomsterjätten :) Skojsigt att gå omkring bland blommorna tycker jag. Vill så gärna ha ett par nya trädgårdsmöbler.. vi elda ju upp våra gamla skrangliga möbler i höstas..!!! Eller rättar sagt när vi hade våran glöggfest första advent!


:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar