onsdag 26 maj 2010

Äntligen

Tiden fullkomligt skenar...svårt att få tiden att räcka till. Grymt mycket i skolan och hemma. Det är någonting varje dag.
I måndags firade vi av pensionärerna Thord, Börje och Gudrun. På Valla höll vi till och det blev både grillbuffé och tipspromenad. Många goa skratt blev det. Jag och Tola höll på att bryta ihop när en del gamla lärare sjöng lite och andra kollegor som var liite roliga!! Hahahah ja, herre gud!!!
När jag kom hem var det fullt pådrag..Gabriella hade städat och var helt galen för hon ville att småtjejerna skulle vara uppe trots klockan var tio. Skulle spela Uno och andra spel.. Jag fattade ingenting!! Till slut fick jag bli arg och trycka ner dem i sängen. Efter en stund tog det i dörren och vem står väl inte där om inte fotbollsproffset!!! Jag blev riktigt överraskad. Hon har en förmåga att vilja lura mig när hon kommer hem. Hon skulle iof komma dagen därpå men jag hatar när jag blir lurad!! Men samtidigt så lycklig. Vi satt uppe halva natten och snackade. Mysigt.

Igår var Fina Åsa här och vi drack lite Lindeman. Gött är det att bara sitta och tjöta lite skit!
Vi bestämde oss för att gå på bio på söndag!

Idag har jag varit och klippt mig. Kort känns det! Emma ska öppna en salong i Göteborg så nu blir det till att åka dit. Jag kan överhuvudtaget inte ens tänka mig att gå till någon annan frisör.
Skulle till Lyckeskolan på föräldramöte men orkade inte mig dit när jag hörde att flera andra inte heller ville gå. Men vad ska jag dit och göra? Jag jobbar ju med flera av dem så skulle det vara något så får jag väl höra med dem då.

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla tv.

Gonatt alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar