tisdag 22 juni 2010

Happy Birthday till mig själv!!!!!

Jaha, då är man ett år äldre än sist då :) Väcktes *fniss* på sängen med räksmörgåsar. Älskar räkor. Men de bästa räkorna kommer från Smögen!
Fick en enorm orkidé som passade väldigt bra i min tv-avdelning. Gabbe och Johan bakade kladdkaka som vi fikade med ute i solen. Jättegott! Ska lägga in lite bilder senare.

Pratade med min lilla farmor innan och hon var ledsen. Hennes syster var jättedålig och hennes barn vakade över henne. Britta som min farmors syster heter är en jättemysig tant. Har haft många rolig stunder i hennes hus när jag var liten. Min tanke går till henne <3

Nu väntar midsommarförberedelserna och hoppas på fint väder. Vädret i min mobil visar inte så bra väder som den gjorde i går tyvärr. Det känns som det blåser upp till regn och det vill vi ju inte ha idag.

Förr hade jag ett bra ställe där det växte prästkragar men på senare år har de försvunnit. Bara enstaka blommor finns det kvar. I kväll ska jag ge mig ut och leta nya ställen.

Tack min älskade underbara fina familj för en fin födelsedag :) Älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar