fredag 18 juni 2010

Skåne i mitt hjärta

Detta kungabröllop..finns inget annat att läsa om i tidningarna och inget annat att titta på när det gäller TV. Visst de är jättefina men det går till överdrift.
Har hunnit med att kolla två filmer ikväll, både Göta kanal 3 och den senaste Wallander. Båda var bra. När jag ser på Wallander så drömmer jag mig till Ystad där de absolut vackraste husen finns! Jag älskar Skånelängor och gamla vita hus med lite gammeldags inredning. Det är lite skillnad till det nybyggda hus jag bor i :)
Att bo i nybyggt hus är ju iof inget fel i det förutom att det är svindyrt men skulle verkligen vilja köpa ett gammalt hus och renovera upp helt och hållet. Min make skulle säkerligen inte hålla med så jag tror det är ganska bra som det är. Förresten har det nya huset hunnit att fylla 3 år! Usch, vad tiden går fort!

Nu ska jag snart krypa ner i kojsen och invänta att sönerna ringer och vill hem från personalfesten! Kan nog dröja några timmar till är jag orolig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar