fredag 23 juli 2010

Dagens shopping!

Underbara små skålar som man kan göra efterrätter i eller bara ha som salladsskål!
Jordgubbsskål som jag fastnade för!

Denna ljuvliga lilla ljuslykta i form av en krona förälskade jag mig i!
Present till mannen!!



Mina hinkar som bl a ska användas till julgransfot och hyacintkruka! Annorlunda samtalsämne mitt i varma sommaren men thats me!!!



Åsa och Camilla fick under kvällen igår för sig att åka till Ullared eftersom jag pratade om hur mycket de hade där nu när det nya hade öppnat! Jag gjorde nämligen en avstickare in till Gekås i går kväll när jag hämtat Agnes i Falkenberg. Såå mycket roligt!

Det slutade med att jag åkte med i dag för att införskaffa de små pajformarna jag inte köpte igår!! Det var mycket trötta damer som åkte dit för att knö med 20 000 andra!!!!

Köpte min 12 pajformer, en ljuskrona, en hink som jag ska ha min julgran i till jul osv osv...!!!
Kunde gå där mycket längre och handla mycket mer!!! Shopping shopping..vilket härligt ord!
// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar