torsdag 15 juli 2010

För jag har bara regn hos mig!

Foto: Annas Iphone :)

Trots att klockan går mot midddag har jag inte fått gjort något vettigt. Läst lite bloggar och käkat frukost. Älskar att ta det lugnt på morgonen när man inte har något så speciellt att göra. Det blev en semestersittning i går kväll med delar av grannarna! Vi friade att Åsa snart, snart har semester. Eller att Gadden haft 3 dagar semester. Det finns alltid något att fira. Vi har ju som sagt lite sjuk humor och då blir det som det blir! Trevligt är det i alla fall.


Det regnar idag och det känns skönt. Idag hade jag tänkt få gjort både det ena och det andra. Resväskorna står här och väntar på att bli fyllda av diverse kläder! Jag fyller dem med glädje eftersom jag vet att det snart bär av. Mannen jobbar en vecka till och jag lider med honom. Så sen semester är olidlig. Men som sagt den som spar den har!! Liten tröst.


Jag önskar er en härlig dag var ni än befinner er i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar