måndag 5 juli 2010

Lite bilder...

Bjuder på lite bilder ur mitt hem och där projektet har ingått!


Köksbordet har gått från ett ekbord till ett vitmålat bord. Min älskade blå skål står mitt på bordet. En skål som jag hade som liten!


Barnens lilla TV-hörna! Tidigare hade vi böcker i en bokhylla i detta rummet men jag köpte en Ektorps-soffa och byte ut! Älskar min pläd från IKEA.

Sovrumsprojektet; En ny vit hylla med en bräda. "Alltid vid din sida"


Stolen tillhör projektet iform av nymålning! Bordet kommer från skolan och någons klassrum. Ljuslyktan är köpt i Danmark i en inredningsbutik. Orkidéen en födelsedagspresent från mannen i livet!



Jag fullkomligt älskar denna ljuslykta. Även den köpt i Danmark!




Mitt och Åsas fynd på Netto. Söt liten hylla som man igentligen ska ha kökskryddor på men jag fick annan användning för den!





Ljus, ljus älskade ljus. Vilken underbar uppfinning. Undrar hur många ljus det går åt på ett år!
Jag bränner många även sommartid.



Vit byrå som jag köpt på loppis till ett mycket bra pris! Älskar att fynda! Den gick från en grå ton till att bli vit! Nyckelskåpet är en present från älskade dottern Gabbe som hon gjort i slöjden.

Idag när det är som varmast har jag fått en liten längtan efter jul! Typiskt mig! Vi prata om Huseby julmarknad i går hemma hos Åsa! Den får mig alltid att längta och vänta. Hoppas att det blir ett besök där även i år.
Det finns ytterligare projekt som jag vill göra i år:
  1. Måla Agnes och Signes rum vitt.
  2. En vända till Lalandia.
  3. En tur till London.
  4. En TV till mitt sovrum, den jag hade fick barnen ha i sin avdelning.
  5. Börja motionera varje dag!!!

Ja, en del delmål får man ha att se fram emot!

Kram och kärlek









3 kommentarer:

  1. shit va najs du gjort det Anna! Kanske du också borde bli inredningsarkitekt som jag tänkt bli!!

    SvaraRadera
  2. Hihihi!!! Jag kommer anlita dig i fortsättningen Frida!!!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera