tisdag 6 juli 2010

Pass till brudarna!


Ops..dags kanske att förnya två av tjejernas pass. Att man alltid ska vara ute i sista stund. Fast iof verkar jag inte vara ensam. Marcus och Stina for till Kroatien i går och tror inte att grabbarna hade pass!! Hann aldrig prata med dem innan de åkte men när Marcus ringde Niklas var de i Tyskland. Kroatien ja, det låter också skönt. Men framför allt låter det så skoj att bila ner. Tänk vad jag kan sakna alla våra resor ner i Europa när barnen var små! Hela bilen var proppfull med diverse bra-att-ha-saker tillsammans med massor av kläder. Vi upplevde så mycket på dessa resor. Nu de senare åren har vi åkt flyg och jag är ju igentligen lite flygrädd.


Idag tänkte jag fylla frysen med lite bröd och annat gott. Solen skiner så där lite mellan regnmolnen så då kan man lika gärna passa på. Klockan springer iväg när man inte går upp förrän vid middagstid.


Rebecca ringde från Grekland i går. Allt hade gått bra och nu satt de nere vid havet och solade, badade och drack goda drinkar!! Jag ska smita in och se om katten Lakrits är hemma. Han kan nog vara lite hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar