torsdag 15 juli 2010

Så inspirerande!

Foto: Anna
Vilka idéer man får av Ernst *fniss* . Jag skulle så himla gärna vilja ha ett gammalt torp. Det har jag visserligen tjatat om innan. Idag fixa han och donade i köket. Mysigt var det. Tina kom på besök och hon är bara för mycket alltså. Ernst klarar sig bra själv!!!
Jag gillar han kryddland. För hade jag också kryddland men sedan vi flyttade har vi begränsat med plats i trädgården. Nästa sommar kanske det går att få till! Nu upptar pool och studsmatta hela gräsmattan!

I morgon blir det en tur till Skroten för nytt tygköp. Ska sy nya gardiner till Gabriellas rum och Agnes och Signes rum. Blir vanliga vita hissgardiner. Idag har varit en funderardag. Funderat på resor, höst, jul och andra trädgårdsmöbler. Lite kaotiskt va? Sån är jag!! En stund längtade jag till glögg och en stund var det kräftor i massor. Nu är det så att man ska njuta i nuet och det ska jag försöka göra. Men att man har framförhållning skadar inte!!!
Kram och Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar