lördag 28 augusti 2010

Energi till tusen!

Blev jättenöjd med väggtexten jag köpte på Fritsla Tyglager


Denna form från Greeengate blev min idag :)
Som sagt var på ett litet besök på Fritsla Tyglager idag. Alltid lika trevligt. Det finns så mycket vackert i den butiken att jag skulle kunna gå där i timmar och bara titta! Man får massor av inspiration när man går där och det är viktigt att en butik kan förmedla det. Jag har igentligen inte upptäckt den butiken innan förra hösten! Men sen har det blivit många besök!
Nu har jag massor av energi så att jag ska putsa fönster och möbler lite!! Kjell verkar inte lika road som jag utan han har slagit sig ner i soffan!! Men det gör inget för då får jag det som jag själv vill....
Det börjar bli mer och mer höstlikt ute det känns mysigt. Då blir det lite mer ljus att tända! Det känns som om man kan ta bort blommorna ute för de fick sig en liten ofrivillig torka de veckorna vi var på Cypern..och jag tror inte att de kommer igen så som tidigare!!
Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar