tisdag 31 augusti 2010

Frusen, trött och förkyld


Jag har tänt lite ljus för att få upp värmen i kroppen. Stenarna bland ljusen är komna från Cypern och jag har gått och burit dem från stranden, mina små stenar! Tycker de är vackra ting som dessutom är gratis! Sedan att det blir personliga minnen är inte heller fel :)

Har gått och blivit lite förkyld som så många andra just nu. Men det hör väl liksom till när man träffar barn och kollegor igen. Värre är det med magsjuka som härjar lite varstans. Ingen som vill ha...

Igår när vi var på väg hem från Göteborg stannade vi till vid en liten ny butik utmed vägen, strax innan Hyssna. Helt ny, vet inte ens om det stod vad den hette men de sålde lite heminredningsartiklar. Jättemysig var den. Hade det inte varit för att jag hade så bråttom till föräldramötet så hade jag handlat en hel del. Nu nöjde jag mig med att bara titta!! Men jag kan rekommendera den om ni har vägarna förbi så att säga.

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och det ska bli såå skönt. Har ju precis kommit hem från jobbet och är så trött! Är det någon mer som är trött på " Fångarna på fortet"?? Tråkigt när de sänder varje dag!
Tror jag ska ta med mig en bok ner i sängen för att kurera mig :)

Gonatt alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar