lördag 21 augusti 2010

Hipp hipp hurraaaaaaaa....

Niklas, Andreas och Linus

Grattis Niklas på din 20-årsdag i dag! Tänk vad tiden går fort ändå...Igår kväll sa han att det var ok att väcka honom tidigt men jag trodde att han skoja. Så i morse kom han upp och undra var vi höll hus!!! I kväll ska han iväg ut på äventyr så vi övriga i familjen får väl fira med lite kräftskiva utan honom!!

Det regnar i dag och mina fönster ser helt bedrövliga ut så jag är nog illa tvungen att putsa lite på dem. Att hänga upp nya gardiner hade inte heller varit fel. Dessutom har jag lite kvar att måla om här i huset!!

Jag kan varmt rekomendera en ny blogg som jag upptäckte i går. Min elevs mamma har en matblogg som var otroligt fin och hon delar med sig av många recept som såg väldans goda ut! Klicka här så kommer du till hennes blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar