måndag 23 augusti 2010

Nu är det vardag igen!

Foto: Anna
Nu är semestern över för alla i familjen Persson/Liljekvist. Idag ringde klockan tio i fem och det var dags för Kjell att komma tillbaks till verkligheten igen!! Jag gick faktiskt upp kvart över för jag lämnade disken kvar efter all matlagning i går. Inte kul men det finns ju inget värre än att komma hem efter en lång arbetsdag och börja med det! Idag jobbar jag dessutom till kl fem. Ganska bra faktiskt, jag gör av mina långa dagar måndag och tisdag sedan slutar jag lite tidigare!

Igår blev det långprom med Familjen Selin/Johansson och avslutades med kaffe och nybakta muffinsar hos Selins. Jättegott och Jättetrevligt. Det var skönt att krypa ner i sängen efter promenaden.
Längre fram i veckan ska jag förhoppningsvis ta mig till Carina och Bertil för att hämta lite möbler som annars skulle köras till loppis. Sedan blir det till att slipa och måla! Allt för att hålla igång ;) Det ska bli spännande att se deras nya hus.
Kanske blir det en tur till IKEA också, det är aldrig fel! Vädret ser ut att bli fint idag men fy vad höstigt det blev plötsligt. Jag blir glad av hösten men ett litet vemod är det allt när man tänker på alla goa sommardagar!

Ha en bra dag alla där ute! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar