tisdag 31 augusti 2010

Ny dag nya möjligheter!


Det känns att det är höst i luften. Sista sommardagen levererar solsken i alla fall. Blommorna utanför fönstret verkar ha gjort sitt. Inte blev det bättre att de var utan kärlek i tre veckor och säkert bara fick vatten en gång!! Jag är inte så förtjust i ljung och sånt där. Jag vill ha mossa och fururis och lite granris. Men sånt är alldeles för tidigt än!! Så jag känner mig lite tråkig.


Förkyld har jag blivit också. Det känns inte som om det bryter ut riktigt. Idag är det en lång dag på jobbet. Vi har APT ikväll och det lär bli sent. Tur jag har röjt lite nu på morgonen så slipper jag det ikväll. Kjell jobbar sista skift. Tänk om man hade en vecka kvar på semestern..va härligt det hade varit att gå i skogen och plocka svamp! Kanske kan det bli en tur i helgen. Sen helgerna som kommer är det kräftskivor på gång!! Skoj. Jag har verkligen längtat till att få äta....räkor! Det är Kjell som gillar kräftorna.


Trevlig tisdag och ta vara på sista sommardagen nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar