måndag 30 augusti 2010

Pirrig i magen!


Idag kan mitt liv ta en ny vändning. Jag är pirrig och nervös inför det. Jag ska inte avslöja något innan jag bestämt mig. Nu ska jag strax åka hem och lunch med min man och med min sjuka dotter. Hon fick åka hem från skolan för hon mådde illa men jag tror att det finns saker även hon är pirrig för..
Måndagen har startat i en rasande fart och man vet att man lever! Har inte ångrat en sekund mitt yrkesval. Jag verkligen älskar mitt jobb! Många gånger är det tungt och man räker inte till men i slutändan är det underbart ändå. Fast så känner säkert de flesta som jobbar med människor. Det är tur vi har olika intressen vad det gäller yrken.
Kram och ha en alldeles ruskigt bra måndag!
Grattis till Albert och Albertina som har namnsdag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar