söndag 26 september 2010

Älskade unge, vilken överraskning!!



Jag hittade lite kantareller, ca 1 Liter i skogen när jag plockade mossa. Var jättestolt över den och hade tänkt mig en liten smörgås till kvällen. Jag o Kjell passade på att åka och handla en stund, ja kan det ha rört sig om 1 timma kanske. När vi kom hem hade Agnes, den lilla älskade ungen plockat 15 liter kantareller!! 15 liter som ingen hade upptäckt. Hon var skälaglad och det var vi med. Istället för målning blev det rensning av svamp. Men vad gjorde väl det!!

Nu ska jag med gott samvete ta med mig en påse godis till soffan och krypa ner och titta på "The Stepfather". Skönt ska det bli!

Ha en mysig filmkväll ni andra också! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Stort tack för snälla ord. Visst är det mums med kantareller.
    Kram Lotta

    SvaraRadera