lördag 18 september 2010

Höstmorgon

Bild: Lånad på Internet.

På något vis är det härligt att vakna tidigt och ha en hel lördagsförmiddag framför sig. Allt är tyst i huset och man kan läsa tidningen i lugn och ro. Tända lite ljus och höra regnet mot rutan. Det är livskvalité för mig.

Vi är inte många hemma till frukost. Bara jag och Kjell, Agnes och Lovisa. Signe sover hos grabbarna Elzer och Gabriella är i Älekulla hos Kärleken. När vi blir så få hemma har jag svårt att ställa om och laga "lagom" med mat.

Hade tänkt att gå ut i skogen och kika efter dels lite svamp men dels även lite som ska användas till dekorationer och sånt...!

Ikväll bär det av till Öxabäck på Kräftskiva. Jätteskoj ska det bli. Jag köpte lite räkor till mig och kräftor till Kjell. Länge sen jag träffade Jessica & Jonas och Christian & Susanna.

Ha en regnig lördagsförrmiddag...för det ska jag ha ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar