tisdag 28 september 2010

Drömhem & Trädgårds-stund

Nu är det lugnt och stilla. Alla läxor gjorda, böcker lästa och magar mättade. Det blir en liten stund för sig själv nu. Skönt men jag har lite kvar att göra. Tror jag skjuter det också på framtiden. För jag har köpt en ny tidning idag! Bästaste stunden på månaden. Drömhem & Trädgård. Kan sitta i timmar och titta på vackra bilder. Få lite tips om projekt om inte annat!!!

Det gör ont i mitt hjärta när Gabriella säger i förbifarten att kroppen de hittat på Hisingen var en försvunnen ung kvinna. Jag har själv fem döttrar och är ständigt orolig att det ska hända dem något. Jag är orolig för sönerna också men flickor är utsatta på ett annat vis. Att det finns människor därute som släcker någon annans liv, ett liv som precis börjat. Hemskt.

Var rädda om varandra. Håll någons hand och känn värme. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar