söndag 5 september 2010

En innehållsrik söndag!

Blev inget bad för mig...tjejerna hann före!!
Jag är jättenöjd. Nöjd över vad vi hunnit med en söndag som denna. Gick upp ganska tidigt efter att läst tidningen i sängen. Fick upp resterande för frukost sen körde det igång. Alla fönstren i huset blev putsade! Gud, vad fint det blev!!
Kjell klöv ved till kaminen och hade att göra hela dagen med det projektet!
Gabriella och Johan röjde lite lätt runt i trädgården och bar trädgårdsmöbler till garaget.
Vid middagstid var det dags att åke ner till Sätila för fotboll. 11-0 vann tjejerna med. Hurra!!
Hem och fortsätta med middagen som idag bestod av stuvade makaroner och korv. Det verkade som om det funkade hyfsat bra. Ut i trädgården igen och dona. Nu ser alla krukor tråkiga ut för jag tömde allt idag! In igen, nu skulle tjejerna bada.. Jag som hade tänkt ta mig ett bad och bara koppla av. Tända lite ljus osv...men min tid kommer väl!!
Nu är jag värd en avslutning på soffan och en thriller som heter Minutes.. Kram på er alla läsare! Ni blir fler och fler! Jätteskoj! Jag hade inga ambitioner när jag startade bloggen. Det var mest för att hålla äldsta dottern Natalie lite informerad vad som hände hemma! Nu är jag helt beroende av den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar