tisdag 28 september 2010

Ett försök till en bättre fru!

Bild: Lånad av Internet
Vilken härligt dag! Nästan så att man önskade att man var ledig. Där jag bodde tidigare hade vi stora björkar och askar. Hela trädgården var fylld av löv och jag krattade ihop stora högar. Lika roligt varje gång! Nu har vi en nygjord trädgård där vi endast har små äppelträd som inte har så många löv än...

Min man klagar på att jag sitter vid datorn för mycket och jag får kanske hålla med honom. Jag fastnar gärna i bloggar och även på facebook. Facebook är ett forum där man kan hålla sig uppdaterad både på gott och ont! Men jag måste kika in varje dag även om jag ska dra ner på det. Jag har lovat honom det... Fast han vet att jag är översocial och hur jag blir om jag inte får sitta där!

Jag hoppas fortfarande att Natalie ska få Internet snart så vi kan prata i timmar på Skype...Men snart kommer vi att ses. Om exakt en vecka åker vi ner till värmen, badet och drinkarna!! Får dock inte glömma att det är på kurs vi ska!

Missa inte att koppla av en stund i kväll! Kram Anna

1 kommentar: