fredag 17 september 2010

Förkärlek till doftljus.


Jag fullkomligt älskar doftljus. Speciellt de ljus som Partylite har. Förr sålde jag ljusen men tiden vill inte räcka till. Min favoritdoft är äppelträdgård. Numera blir det oftast på helgerna jag tänder doftljusen och nu luktar det en svag doft av lavendel i huset. Allså helg!
Idag har jag varit iväg på en del av det där projektet som var en ny grej i livet. Jag ska framöver berätta lite mer ingående vad det är men nu tycks det gå åt rätt håll. Härligt!
Natalie ringde precis och det känns så i hela kroppen när man hör hennes röst. Nu dröjer det inte mer än 2 ½ vecka tills jag är tillbaks på Cypern. Det knorras lite på jobbet hör jag lite här och var men det är upp till ALLA att ta ansvar för sitt eget lärande. Jag känner mer att detta ska inspirera andra till samma sak. Det borde vara bra för skolan att ha personal som vill fortbilda sig.
Nu ska jag fortsätta att städa så jag önskar er en trevlig fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar