fredag 10 september 2010

Happy Friday

Dessa underbara små påsarna kommer från Svanefors. Skulle så gärna vilja ha dem. Svanefors har mycket fina saker och tyger. På fredagar blir jag ofta sugen på att fixa och dona.

Hela eftermiddagen har jag suttit på IT-utbildning. Lite segt var det och jag blev glad över att de hade frukt, godis och dricka som tilltugg i pausen!

Nu ska jag göra som vanligt, tända ljus och laga lite god mat. Ska begränsa mig till något enkelt i kväll. Färsk pasta med bacon och kokta vitlöksmorötter. Hoppas på att Idol är på TV ...ni ser ju vilken koll jag har!!!

Jag önskar Er alla en god helg med massor av uppladdning av batterierna!! // Anna

2 kommentarer:

  1. Du borde åka till Trendhuset i Torestorp Anna. De har bara grejer från Svanefors. Sedan har de ju färg, tapeter o s v också:) Väl värt ett besök!
    Ni får ha en härlig helg!
    Hälsningar Telefonmarodören från Öxabäck:o))

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Jo, jag ska åka dit någon dag. Älskar deras grejer!!! Ha en go helg själv Helena!!

    PS...Du är hjärtligt välkommen att ringa igen!!!
    // Anna

    SvaraRadera