torsdag 9 september 2010

Till min man

Jag kan höra vinden
den föråder dig
ser i dina ögon
att du aldrig lämnade mig
Kan det vara stormen
som du aldrig glömt
Du har aldrig sagt farväl
Det finns dagar världen går under
Det finns dagar himlen är blå
Det finns känslor här som jag ser att du bär
Du har aldrig sagt farväl
Allt du är när du lever här
är allt du är när du kommit fram
Så lev idag som din enda dag
ett andetag
Din enda dag är idag
Det finns dagar ensam är starkast
Det finns nätter ensam är svag
Det finns stunder då jag försöker förstå
att vi aldrig sagt farväl

2 kommentarer:

  1. Jag fick verkligen blinka fler gånger för att förhindra att tårar skulle rinna längst kinderna, vilka fantastiska ord du delade med dig.

    Tack!

    SvaraRadera
  2. Tacka Tommy Nilsson!! Visst är orden fina. Älskar den låten.

    SvaraRadera