söndag 26 september 2010

Kinnastens målerifirma...

 Jag fortsätter att visa lite höstbilder. När bladen blir så där underbart röda, visst är de vackra då?
 Ängeln i bakgrunden hittade jag på Gekås och jag ska ha den utanför ytterdörren till jul.
 Köpte faktiskt en ljung i går. Det lyser upp lite bland all mossa. Jag tycker det är fint att dekorera med mossa. Både vit och grön mossa har jag plockat massor av i helgen.
Så här blev det när det blev färdigt. Mossa, ljung och pumpor. Idag har jag fyllt blomlådorna och alla krukorna med mossa. Det känns lite tidigt med annat. Men fram emot 1:a advent pryder jag dörren med granris, enris och lummer. Hittar jag granris med kottar är det verkligen en bonus.

Det har blivit mycket målat och donat i helgen. Johan och Kjell har slitit med att sätta in kaminen och till slut blev det klart. Det var sannerligen mer jobb än de anade från början! Vi avslutade kvällen med Tacos och öl. Niklas och Kristin kom och gjorde oss sällskap. Det var jättetrevligt.

Agnes och Signe målar stolar för fullt. Jag har nog smittat över min energi till dem!! Sedan är det bara till att leta tyg till stolarna men jag har ganska klart för mig vad jag vill ha för tyg.

Ta en promenad och njut av höstluften! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar