lördag 11 september 2010

Mycket fick jag gjort..

Det blev lite över i korgen efter svampplockningen som resulterade i en dörrkrans.'



Det var skönt att krypa ner i badet efter en dag i skogen. Bjöd mannen på ett glas cider!

Det blev lite kvar sen svampen vart rensad!!
Otroligt vad mycket jag fick gjort idag. Känner mig nöjd. Band en dörrkrans med det lilla jag hittade. Sedan hade jag ingen tråd men fick till det till slut! Nu hänger den i alla fall på dörren tillsammans med en ljuslykta som jag tände. Det börjar mörkna ute och det känns verkligen som HÖST. Regn är det också. Minns att jag bara längtade efter regn när vi var på Cypern i somras. Gud, vad varmt det var!! 47 grader i tre veckor, då har man rätt att längta efter lite regn!
Denna dagen är förknippad med terrordådet i USA. Minns precis vad jag gjorde. Hela kvällen satt man som fastklistrad vid TV och hade så svårt att få in att det verkligen var sant.
Ha nu en trevlig stund // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar