måndag 20 september 2010

Nu är det min tur.


Måndagar på jobbet innebär långdag. Detsamma är det med tisdagar. Men å andra sidan är det skönt me kortdagar onsdag, torsdag och fredag!

Nu är det Ullared på TV´n och barnen sitter som klistrade. Snart kommer min trevlige granne att medverka! DET ska bli kul att se honom på TV. Jag har sagt till hans fru, Rebecca, att det kommer smyga damer runt huset efter det!!! Jag brukar ju säga att jag har Kinnas snyggaste granne!

Men jag ska inte titta på Ullared utan jag ska lägga mig på sängen och titta i min nya tidning "Lantliv". Det är månadens höjdpunkt. Då vill jag ha tystnad och vara ifred. Enda gången jag vill vara för mig själv!

Det verkar som om alla i familjen är nöjda med dagen och Olle ligger och gnager på ett ben! Med andra ord en vanlig måndagkväll!

Ta hand om er och kramas lugnt! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar