måndag 27 september 2010

Spänning till tusen!



Här går det undan minsann!! Jobbade sent idag och hem och rensade mer svamp (!) som Agnes plockat idag. Jag och Gabriella har bakat cup-cakes och igentligen skulle jag baka till fikat på jobbet i morgon men jag tror att jag skjuter det lite på framtiden..dvs i morgon bitti!! Men jag orkar verkligen inte för jag hade tänkt att se färdigt filmen jag började titta på igår kväll; "The Stepfather". Men Gud, vilken skräckis...jag kunde inte se färdigt den för jag var helt darrig och mörkrädd!! Behövde dagsljus för att se slutet!! Tyvärr har klockan gått och ute är det mörkt mörkt mörkt. Men jag ska se klart den.

Fina Susanne som jobbade hos oss på Stommenskolan mailade idag om att hon var sugen på en resa till Köpenhamn! Vem är inte det? Hon skulle kolla upp en resa närmare jul. Skojsigt!

Ta hand om dig! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar