torsdag 30 september 2010

Tjejkväll!

                                                          Foto: Lånad på Internet

Idag är det tjejkväll på Fritsla Tyglager! Det ska bli så kul! Fritsla Tyglager är en av mina absoluta favoritaffärer. Så mycket fint och trevlig personal. Agnes och Signes kompis, Alice, hennes mamma Anna jobbar där. Hon är en supergo människa som jag gillar väldigt mycket. Dessvärre träffar jag henne väldigt sällan då det alltid är fullt upp! Åsa och Camilla ska följa med om nu Camilla kan slita sig från hockeyn!

Det är ett strålande höstväder och jag fick skrapa rutorna på bilen i morse! Nu börjar det! Aldrig kommer jag ihåg att starta bilen lite tidigare heller! Fick ett litet sms från Kjell att sotaren hade godkänt kaminen och nu var det bara att elda på. DET ska bli så mysigt!

Den stressade dricker te med gaffel..så stressa ner :) Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar