torsdag 9 september 2010

Trevligaste kvällen!

Igår var vi på lite planering inför EDIPED-kursen på Cypern. Jag är ju naturligtvis så glad för att det är just dit vi ska åka eftersom Natalie bor där. Jag längtar efter att få krama henne även om det inte var så länge sen. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det.

Vi befann oss i Malins vackra hem. Gud, vad jag gillar äldre hus som har vrår och vinklar som man sällan hittar i nybyggda hus. Hur fint som helst. Det var Maria, Helen, jag, Malin och en tjej från Falkenberg, Marie. Malin bjöd på god mat och vin. Jag som sällan dricker på vardagar tog mig ett glas som visade sig vara katastrof senare på kvällen...

Vi fick se bilder från Malins tidigare resor. Så nog fick man något att se fram emot!! Vi ska läsa Digital Portfolio.

Så när jag kommer hem igen delar jag gärna med mig av våra bilder :)

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du för din kommentar hos mig och ditt stöd! Det verkar som att det alltid är upprörda känslor när kyrkan säljer sina fastigheter jag hade ingen aning om detta och blev helt chockad av hur det går till speciellt när man hittat drömhuset! Efter fyra månader och att man vunnit budgivningen och ska precis skriva så kommer chock beskedet. Du verkade ha gått igenom otrevliga händelser du också.
    Allt gott!

    Mari

    SvaraRadera
  2. Jo, kyrkan är inte alltid så snäll och helig som den vill ge sken av tyvärr...

    SvaraRadera