måndag 6 september 2010

Ullared


Hela familjen sitter uppkrupen i soffan för att titta på Ullared. Vilken komiskt program!! En vän på fb hade skrivit på sin status en undran om det bara jobbar "dårar" på Gekås. Faktum med att det vinklas på ett mycket speciellt sätt. Hade det inte varit för min granne Ralph som arbetar som inköpare hade jag varit beredd på att hålla med!! Men Ralph är både snygg, smart och NYGIFT!!!!

Ullared är min absolut favvoaffär. Det kliar i fingrarna nu när jag sitter och tittar på programmet!! Gud, härligt att gå loss därinne!! Det kan bli hur dyrt som helst...

Det är nästan så jag får planera in ett besök inom det snaraste! Undrar om Kjell är lika sugen?!
Inte hans affär men han vill gärna med eftersom jag kan skena iväg med shoppingen.

Hoppas eran måndag har varit lika fin som min <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar