fredag 22 oktober 2010

Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet!


Hittade denna fina bild på nätet. Jag tycker den är gullig och tänkvärd. Vänskap handlar det mycket om i mitt yrke. Varje dag påminns man om hur viktigt det är med just vänskap. Att ha en vän som man delar hemligheter med, en vän som stöttar en, en vän som lyssnar och mycket mycket mer. Vi pratar jättemycket om vänskap. Det gäller hela livet. Vänner måste man ha. Jag är ju lite översocial och väldigt beroende av mina vänner. Vissa av dem träffar jag väldigt sällan men jag vet att de finns där. Och jag finns där för dem.
En del pratar jag med dagligen och får jag inte prata på något vis med dem dagligen undrar jag alltid hur det är med dem. Konstigt det där. Men vänner är bra!

Idag har jag hela bilen full med jobb som måste göras i helgen. Hur i sjutton ska man få tiden att räcka till? Jag önskar att jag kunde dra tillbaks klockan vissa dagar. Bromsa lite.

Hur som helst det är dags för lite matlagning och det blir säkert lasagne här hemma. Sedan en sväng bort till grannarna med tyskhunden! Idol hägrar!

Den får inga vänner som är rädd att skaffa sig ovänner! Kram Anna


1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Vänner är verkligen en rikedom som inte kan värderas i pengar. De ska man vårda ömt. :)

    Ha en fantastiskt fin helg och njut av lasagne ikväll (det som är sååå gott).

    Kram Lotta

    SvaraRadera