lördag 23 oktober 2010

Allt detta regn!

Regn hela dagen. Mysigt inne-sittar-väder! Jag vaknade till värsta hotellfrukosten då älsk hade stekt bacon och gjort äggröra till mig och Agnes. Sedan var det snabbt in i duschen och iväg. Vid gårdagens träff med de fina grannarna bestämde vi oss för att ta oss till bowlinghallen för att se när Gadden spelade derby! I somras vallfärdades vi till Öxabäck för att se fotboll men nu är det bowling som gäller!!

Klockan tio prick befann sig jag, Kjell, Johan och Åsa i bowlinghallen och det var mycket trevlig stämning! Johan och Kjell tittade flera gånger på klockan för att se när den blev elva..då öppnade korvbaren!!
Tyvärr blev det förlust för Anders lag men vi kommer tillbaka i returen!

Tänkte jag ska göra något som har med den stora högtid som äger rum om 2 månader. Vad vet jag inte riktigt men något ska det bli!

Aliquando et insanire iucundum est! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar