tisdag 5 oktober 2010

Cypern - here we come!

Äntligen! Allt nerpackat... Tidsoptimisten var i farten och jag kan säga att jag åkte från jobbet vid tolv och började packa! Igentligen kan man tycka att 23 kg är mycket men jag lyckades maxa både resväskan och handbagaget. Omfördelning vilket inte är det lättaste. Datorn ska ju med och den väger trots allt en hel del!

Har lätt stressat runt på möten, hämta pengar, lämnat in datorer  för avmanagering osv....sant är ju att det inte finns några andra dagar än denna att göra det på!!

Nu om en stund kommer taxin och vi ska åka ner till Landvetter. Jag är fortfarande ovanligt lugn..Det som oroar mest är den ökade säkerhetsgrad riket har gjort. Jäklars terrorister!

Jag hoppas att jag kan uppdatera mig varje dag. Nu har jag ju intoducerat bloggen för alla kollegor så jag hoppas de kommer att gå in och läsa om vårt äventyr på Cypern!

Ha det gott alla! Puss och kram Anna

1 kommentar:

  1. Hoppas att det blir en bra flygtur!!! Och att resan blir ännu bättre

    Kram Petra

    SvaraRadera