lördag 30 oktober 2010

Fantastiskt roligt!

10 000 besökare! Igår slog mätare över till 10 000 besökare sedan i juli då jag installerade räknaren. Jätteglad är jag och alla unika besökare betyder för mig.TACK!   Jag började ju blogga när Natalie flyttade ner till Cypern och nu är hon nog den som besöker mig minst eftersom hon inte har Internet i sin lägenhet! Ni får njuta lite av den fantastiska tårtan jag plåtade på Cypern i somras. Han som äger Natalies fotbollslag äger också en stor bagerikedja på Cypern. Denna fina tårta är ett av hans verk. Just nu skulle jag vilja bjuda er alla på den!

Vaknade jättetidigt i morse. Typiskt när man är ledig. Göteborg är bombhotat. Vem vill bomba Göteborg kan man ju fråga sig? Det lilla kruxet är att själv ska man dit idag. En het hockeymatch väntar i Skandinavium. Frölunda-HV. Jag håller på Färjestad igentligen men ikväll får det bli HV!! Men om man återgår till bombhotet så känner jag att alltid när jag ska göra något så är det något kring det. I somras när vi skulle flyga till Cypern då var det extra restrektioner vid landning i Larnaca. Flygledarna på ön pratade inte med varandra. När jag flög dit för några veckor sen var det extra restrektioner kring samtliga flygplatser i Europa och man hade höjt säkerhetsgraden några snäpp. Alltid ska det vara någonting.

Det högsta nöjet  i livet är att göra det folk säger att du inte får. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar