måndag 18 oktober 2010

Helg lika med jobb :)

Vart tog denna helgen vägen? Det har verkligen varit fullt upp. Vi var ute i skogen en sväng på morgonen och det var kallt vill jag lova. Hittade en hel del lummer och lingonris. Sedan hittade jag ett projekt i garaget som jag tog mig an. Det innebar målning och nu är det färdigt. Jag ska bara sy en dyna till den. Hittade nämligen en gammal träbänk som jag målade vit och tog in till våran entré. Där ska den få stå med lite kuddar och sådan! Ska ha samma tyg till den som jag ska ha till de fyra stolarna som väntar på att få bli omklädda!

Söndagskvällen avslutades hos Johan och Åsa. Vi drack lite öl/vin och åt gott julknäckebröd och korv. En liten försmak på julen kan man säga... Precis som den underbara julgransmattan från Nyblom o Kollén.
Den skulle jag gärna vilja ha!

När du tittar på båda dina tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar