söndag 24 oktober 2010

Jordens barn..

FN-dagen idag och en tanke till jordens barn. Jag hittade bilden på nätet och jag tycker den är fin. Länkar till den fina sången Michael Jackson och Lionel Richie skrev tillsammans för länge sen. Klicka här!

Igår var det en lugn lördag och vi fixade och donade. Så är det även idag. Har pysselabstinens och gör så gott jag kan för att dämpa det.
Det blir middag för hela familjen förutom Kristin. Hon skulle äta hemma med sin familj. De har varit på fina Kanarieöarna i en vecka. Då har Niklas och hon passat på att Leva samboliv :) Gabriella och Johan är hemma men ska bowla i eftermiddag. Det gäller att sno ihop maten snabbt!! Kristofer och Jennie kommer också. Jag gillar när alla är här! Fast jag tror att de tycker jag tjatar mest hela tiden !!!! Det ska bli klyftpotatis och fläskfilegryta!

Ge någon en kram under dagen! Kramar och pussar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar