tisdag 19 oktober 2010

Lite tips!

Hittade denna söta adventskalender på nätet. Är lite sugen på att göra en sån till de små barnen hemma. Det var några år sedan jag hade kalender till dem men orken har inte funnits. Nu i år har jag bestämt att i någon form ska det bli en kalender.

Sitter på jobbet och har en liten rast. Det har varit fullt upp idag och det är många timamr kvar. När vi ändå inne på tema jul så kokade jag risgrynsgröt till min lilla familj innan jag åkte till jobbet. Det var så länge sen vi åt det och nu ska vi få en smak på jul lite så här 9 veckor innan jul!! Herre Gud, vad tiden kommer att springa iväg. Jag gör mycket innan jul och vid Lucia brukar jag ha det mesta klart så jag bara kan njuta. Varför ska man stressa och vara helt slut när julen kommer. Bättre att vara ute i tid ;) Hm, känner hur präktigt det låter men jag vet hur det kan vara. Nej, nu ska allt vara klart så jag kan koppla av, bjuda hem folk, umgås och läsa böcker.

En smula hänsyn och omtanke betyder så mycket! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar