måndag 25 oktober 2010

Mätt och belåten!


Åh, idag har vi ätit vår favoritkvällsmat. Vaniljyoghurt, banan, hallon och granatäpplen. Jag älskar att bara titta på detta. Dessa röda fina färger i vaniljyoghurten. Verkligen gott!
Vi sitter alla i köket och läser läxor. Jag planerar lektioner, Signe räknar matte, Agnes läser högt, Lovisa läser på prov om regnskogen och Gabriella skriver en rapport om sitt fadderföretag; Marks Golfklubb.
Det råder inga stillsamheter här inte!!

Niklas håller på som mest med sin flytt. Bara en vecka kvar och han och Alexander har mycket att stå i. Jag har blandade känslor och det klart man vill att de ska få eget bo samtidig som jag vill ha han i huset alltid! Hoppas han ofta kommer hem och äter middag! Vill ju träffa Kristin också! Det slutar väl med att jag kommer hänga i hans lägenhet!!

Humor är att säga ja till livet med ett leende och med en tår i ögonvrån! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar