onsdag 20 oktober 2010

Och i den här kommunen bor jag...

Hur trött kan man bli? Ullared suger verkligen! Förvisso inte så mycket folk men de har ju möblerat om. Jag hittar knappt någonting och då tröttnar jag direkt. Köpte inte alls mycket men fick tag på en skitsnygg ljusstake som jag slänger in ett kort om ett tag.

Har nu suttit och tittat på Uppdrag granskning där det handlade om Marks Kommun och socialförvaltningen/socialnämnden. Hjälp, vad bor jag i för kommun. Skäms något gräsligt för vad människor kan utsätta andra för. Undra om någon av dem går till jobbet i morgon. Hur ska man kunna reparera detta någonsinn? Tror inte det går. Ligger för mycket prestige i det. Jag hoppas verkligen att de två små barnen finner en trygghet i livet. Mina tankar går i kväll till dem.

Ta hand om varandra. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar