tisdag 19 oktober 2010

Regn och rusk!

Jag hittade en underbar liten tomt på Cypern när jag var där i somras. Den såg igentligen hemsk ut men den satte fart på min fantasi!!

Fantasi kan vara bra att ha. Idag är det kolsvart ute och regnar och blåser. En sån här dag som jag skulle vilja vara hemma och bara gå omkring i joggingbyxor och raggsockar. Men istället får jag sluta fantisera och åka till jobbet. Dessutom har vi APT i dag så jag lär inte vara hemma innan vid 20.00-tiden.

Jag lägger ner lite extra frukt till mina barn idag. Såg på matsedeln i skolan att det serverades fiskbullar... Det är som kattmat för mig. Det går bara inte att tugga!

Håll Er inne idag! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Å, vad fint! Den skulle man sätta tänderna i...

    Julgransmattan kommer, Anna!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gör mig glad att veta för då kommer den att ligga på mitt golv till jul :)

    Kram

    SvaraRadera